Zdá se, že používáte prohlížeč, který nepodporuje dnešní standard pro zobrazování obsahu na webu. To může způsobit, že některé části webu nemusí fungovat správně. Doporučujeme Vám prohlížeč aktualizovat nebo si stáhnout takový, který současné standardy splňuje.

Nastavení cookies

"Cookies" jsou malé soubory prohlížeče, které nám umožňují dočasně ukládat informace ohledně vašeho zařízení a vás, jako uživatele, výhradně v době, kdy procházíte web Libereckého kraje. Tyto soubory nám pomáhají získat informace o návštěvnosti a chování uživatelů, na základě kterých web průběžně vylepšujeme.

Přeskočit navigaci a přesunout k obsahu Přeskočit obsah stránky a přesunout k patičce

Liberecký kraj zefektivnil komunikaci mezi občany a krajským úřadem

Futerová Linda

  • 03. 11. 2004 00:00

Sdílet článek

[id:2355|autor:Futerová Linda|email:linda.futerova@kraj-lbc.info|telefon:485 226 302|mobil:724 030 320|aktualizace:]

Nové trendy odstartovala „Studie komunikačních potřeb Libereckého kraje“ vypracovaná v loňském roce. Jejím výstupem byla specifikace slabých stránek a potřeb úřadu v oblasti komunikace s občany. Na základě této analýzy se rozhodlo zřídit kontaktní centrum, které začne sloužit občanům na konci tohoto roku. Dokáže vyřizovat žádosti a dotazy čtyřiadvacet hodin denně, ať už prostřednictvím záznamové služby, automatického operátora nebo pomocí přímého připojení na vyškolené operátory. V reálním provozu to vypadá tak, že občan buď zavolá, prohlédne si internetové stránky nebo přijde osobně na úřad. Pakliže zavolá v pracovní době bude okamžitě a bez čekání nasměrován na operátora, který mu informaci neprodleně poskytne. Jestliže zavolá po pracovní době, získá informace obecného charakteru pomocí hlasového informačního systému. Hovory jsou co nejrychleji směrovány na operátory, které mají danou problematiku na starosti. K tomu, aby byl operátor v momentě, kdy mu je přidělen hovor schopen vyhledat požadovanou informaci slouží nástroj, který integruje všechny potřebné informace a aplikace napříč celým úřadem tak, aby operátor nemusel složitě přemýšlet, ve které aplikaci, složce či portálu informace leží.“Největší přínos by podle mého názoru neměl být pro úřad, ale pro občany Libereckého kraje. Těm vybudování kontaktního centra zjednoduší komunikaci s úřadem a omezí nutnost osobních návštěv úřadu na minimum.“ uvedl Radim Zika, člen rady kraje.

Sdílet článek

Zpět
Přeskočit patičku a přesunout na konec stránky Zpět na začátek stránky