Zdá se, že používáte prohlížeč, který nepodporuje dnešní standard pro zobrazování obsahu na webu. To může způsobit, že některé části webu nemusí fungovat správně. Doporučujeme Vám prohlížeč aktualizovat nebo si stáhnout takový, který současné standardy splňuje.

Nastavení cookies

"Cookies" jsou malé soubory prohlížeče, které nám umožňují dočasně ukládat informace ohledně vašeho zařízení a vás, jako uživatele, výhradně v době, kdy procházíte web Libereckého kraje. Tyto soubory nám pomáhají získat informace o návštěvnosti a chování uživatelů, na základě kterých web průběžně vylepšujeme.

Přeskočit navigaci a přesunout k obsahu Přeskočit obsah stránky a přesunout k patičce

Nařízení LK 1/09 stanovuje Integrovaný tarif veřejné dopravy LK

Mgr. Langer Jiří

  • 06. 05. 2009 00:00

Sdílet článek

[id:8009|autor:Mgr. Langer Jiří|email:jiri.langer@kraj-lbc.info|telefon:485 226 302|mobil:|aktualizace:]

Rada Libereckého kraje na svém 9. zasedání dne 5. května 2009 schválila „Nařízení Libereckého kraje 1/2009, kterým se stanovuje Integrovaný tarif veřejné dopravy LK“.

Toto nařízení nabývá účinnosti od 1. července 2009 na dobu neurčitou, s výjimkou území vymezeného Přílohou 3, ve kterém nabývá účinnost tohoto nařízení od 18. května 2009. Příloha 3 definuje oblast „Českodubska“, kde bude dne 18. května 2009 odstartován „Pilotní projekt Integrovaného dopravního systému Libereckého kraje - IDOL“.

Forma Integrovaného tarifu veřejné dopravy LK je zónově relační, Liberecký kraj rozděluje do 281 tarifních zón. Při tvorbě tarifních zón se vycházelo z principu, že jedna obec = minimálně jedna tarifní zóna, územně rozsáhlejší obce jsou rozděleny na více tarifních zón.

Tarify v zónách s MHD (městská hromadná doprava) tj. Česká Lípa, Jablonec nad Nisou, Liberec, Turnov jsou stanoveny samostatnými nařízeními těchto měst vydanými v přenesené působnosti a Integrovaný tarif je přijímá.

Integrovaný tarif je jedním ze základních pilířů integrovaných dopravních systémů.

Vyhlášením „Nařízení Libereckého kraje 1/2009„ bude možné v  IDOL cestovat všemi tramvajovými a autobusovými linkami zahrnutými do IDOL a všemi osobními vlaky, spěšnými vlaky a rychlíky v tarifně zaintegrovaných úsecích železničních tratí.

Sdílet článek

Zpět
Přeskočit patičku a přesunout na konec stránky Zpět na začátek stránky